zaterdag 6 september 2014

Gezellig lapje...

Als toch wel trouwe fan van marktplaats struin ik regelmatig de advertenties af als ik iets nodig heb.
Ja..jullie lezen het goed...alléén als ik iets nodig heb ;)

En dat was een tijdje geleden zo...leuk!

Natuurlijk probeer ik het altijd zo te regelen dat ik het op kan halen, het liefste op de fiets.
Maar dat lukt niet altijd, zo ook deze keer niet.

Die keer dat ik zocht naar een theepot. 
Hihi...héérlijk dat er zo nu en dan eens iets breekt!

Ik zoek graag met als zoekterm: 'Boch la Louviere' 
want dan weet ik dat ik meestal niet kan kiezen.
 Zo leuk allemaal!

Dit is 'm geworden...



 Maar....en nu komt het....ik blijk een zwak te hebben voor de andere advertenties van de aanbieder.

Want ja...versturen kost wat geld en als de post dan toch aan het rijden is...dan rijdt ie voor hetzelfde geld ook wel met nog iets erbij.

Nu zie ik gelukkig meestal niks hoor..ik wil niet zoveel spullen dus dat helpt!
 Maar dit keer zag ik vanuit mijn ooghoek het woord 'gezellig lapje' staan.

Oooohhh...dat ziet er wel heel gezellig uit en bijna voor niks!!


Later schreef die mevrouw dat ze er stoeltjes mee had bekleed en dat dit stuk maar lag te liggen.
Tsja..heel verstandig om het dan te koop aan te bieden en een ander er weer heel blij mee te maken! Ik in dit geval ;)


 Ik ga er een kussenhoesje van maken en dan met een mooi blauw gehaakt randje erlangs. 
Yep..ik zie het al helemaal voor mij.


 Maar...eerst mijn dekentje af!

12 opmerkingen:

  1. Oei wat een mooie theepot! Leuk he als dat via Marktplaats zo maar lukt... Benieuwd naar je kussen straks, lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I can spend hours looking at Marktplaats ads! So it is good to have a goal and not just browse. Great finds! Groetjes, Linda@Wetcreek Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Zo vond ik laatst op mp een theepot met een soortgelijk motief. Het werd te koop aangeboden in Harlingen, dus een flink eind uit de buurt. Maar wij hebben heel lieve vrienden in Harlingen die die hebben de theepot voor me opgehaald...
    Het lapje vind ik ook heel erg mooi en dat gaat een prachtig kussen worden met zo'n gehaakt randje erlangs... Super bedacht...!
    Ik wens je een heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk ook altijd naar de andere advertenties van een aanbieder, toch zeker als het om pakketpost gaat. Maar meestal zie ik dan helaas niks anders leuks tussen de advertenties staan.

    Mooie theepot en een leuk lapje heb je gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh bijzonder lapje is het zeker en ik kijk eigenlijk ook altijd even verder :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vondsten weer Petra, ik snap dat je hier helemaal blij mee bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi theepotje en dat lapje is zeer zeker onweerstaanbaar, ben benieuwd naar je kussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een mooie nieuwe theepot. Leuk extraatje kocht je erbij.
    Fijne zondag, lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie theepot! Helemaal in jouw kleur! En ik ben benieuwd naar je kussensloop. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk is dat hè, Marktplaats!
    Als je bij mij thuis "Marktplaats" roept, is het halve huis leeg. Koop er zo'n beetje alles.
    Mooie theepot gekocht dus en daarbij een beeld van een lapje.
    Zo fijn, je hebt straks een geborduurd kussentje zonder te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige theepot. Bijna te mooi om te gebruiken. En het lapje ziet er helemaal leuk uit.
    Groeten, Joke




    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuk,ja ook ik ben fan van marktplaats,als er wat gekocht moet worden kijken we eerst op marktplaats voordat we iets nieuws kopen.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!