donderdag 25 september 2014

Zoeterdanzoet...

 Ja...slaperig word je vanzelf wel van zo'n machtige lekkernij...


En dat in een tijd waarin juist veel mensen bewust kiezen voor minder of geen suiker. 


Ik gebruik eigenlijk altijd al minder suiker in een gerecht. 
Meestal lukt dat prima, een andere keer niet.
Eierkoeken met weinig suiker gaan bijvoorbeeld héél raar smaken vinden wij.


En een taart waarin én veel boter gaat én veel suiker en dan misschien ook nog chocolade....
die zal ik niet snel maken.


 Vaak kun je een gedeelte van de suiker of de boter best vervangen 
door een lichtere variant maar nu....

nee, nu moest het er gewoon allemaal in!


 Er is maar één manier om je een miljonair te voelen en het recept daarvoor vind je hier (klik) .


  Chocolate caramel bars ofwel Millionaires shortbread

Het is zó leuk om te maken en het lukt altijd als je maar precies het recept volgt.

Op dit blog staan meer overheerlijke recepten, snuffel maar eens rond en je krijgt meteen trek ;)

 
Als trouwe kijker van Heel Holland Bakt (klik) zit ik uiteraard elke 
zondagavond voor de buis.

O nee..zoiets zou helemaal niks voor mij zijn. 
Hihi...alleen die tijdsdruk al!!

Maar kijken naar zeer enthousiaste 'collega'thuisbakkers én nog 
wat leren over producten...ik doe het graag!

 
  
Smullen maar!

14 opmerkingen:

  1. Oh wat ziet dit er *machtig* lekker uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wauw......dit maakt indruk. Ga ik maken, weet ik zeker. En zondagavond? Ja, ik kijk ook ;-)
    Dag, Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er heerlijk uit. Alleen moeilijk om er niet teveel van te nemen. 's Woensdagavonds 9 uur is er ook "The Great British Bake off" op BBB1. Kan je twee keer per week genieten.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ziet er wel heel lekker uit! Mooie foto's heb je ervan gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige foto's! Je brengt het zó smakelijk dat zelfs iemand zoals ik, die helemaal niet van zoet en taart houd, met genoegen naar de foto's kijkt.
    Wij zijn hier ten huize echt van het "hartigs" dus maken zal ik 'm waarschijnlijk niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er erg smakelijk uit volgens mij heb ik dit in een boekje staan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga zeker eens snuffelen op jou blog.
    En het lekkers wat je nu laat zien ziet er ook heerlijk uit.
    Geniet ze zondag.
    Groeten
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er lekker uit, maar lijkt mij toch wel te zoet van smaak. En dan hebben we het niet over calorieën natuurlijk, want dat zullen er wel heel wat zijn.
    Heeft poesje er ook wat van gegeten dat ze zo overgelukkig in slaap is gevallen?
    Poesjes houden toch meer van zalm denk ik.
    Heb zondag ook eens gekeken naar Heel Holland bakt omdat iedereen het er over heeft, maar ik vond het maar een stelletje klunzen hoor, jeetje al die taarten waren eigenlijk mislukt of helemaal niet mooi.
    Je verwacht van mensen die meedoen dat ze het toch heel goed kunnen.
    Misschien zou jij het heel wat beter kunnen, maar ja die spanning hè, dat lijkt me inderdaad niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm wat was ie lekker! En inderdaad wel zoet en machtig, maar daarom neem je er ook maar een klein stukje van. Die laatste foto vind ik trouwens echt heel gaaf!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ! En t lijkt me ook heerlijk :0)))
    Heb geen vierkant bakblik .... eerst maar eens een aanschaffen ; 0)

    Groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  11. MMMMMMMMMMM nomnom het ziet er geweldig lekker uit!!
    Voor mij heb je gewonnen hoor, Heel Holland Bakt! (ook een van de weinige programma's waar ik voor ga zitten!)
    Geniet van al het lekkers! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...