zaterdag 12 maart 2016

Auwww!


Wat het nou was...ik weet het echt niet meer. 
Maar ineens zat ik een paar treden lager op de trap en voelde ik weer even dat ik een stuitje heb ;)


Oei oei oei...lieve mensen...dat deed toch wel even flink zeer.  


De pijn trok redelijk snel weer weg...maar liet een dagje later toch wel weer luid 
en duidelijk van zich horen....eeeh voelen.


En nu kan ik niet meer zitten.

 Dat is toch wat...


Hoe ontzettend fijn is het eigenlijk dat ik elke dag kan gaan zitten 
en opstaan wanneer en waar ik wil! 

Zo vanzelfsprekend...ik denk er amper over na...tot nu dus ;)


Fietsen gaat ook niet...autorijden??
Nou nee....


Maar lopen wel...dat gaat prima zelfs. 

Dus was het vandaag echt een dag voor een vroege voorjaarswandeling. 


Wat een supermooi weer!

Eeehhh...foto's maken??

Jaaa...moet lukken...
alleen bij sommige foto's....aauwww!


Maar goed...dan heb je ook wat ;)

Ik geniet volop van de prilheid om mij heen.
De kleuren zijn nu het allermooiste hé...vinden jullie dat ook?


De natuur ontwaakt!

Een logje schrijven???



Hmmm...dit lijkt mij wel een fijne houding ;)

en met wat extra warmte erbij...


komt goed!


20 opmerkingen:

  1. Ai, een ongeluk zit in een klein hoekje. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeee! Je hebt toch niets gebroken hè? :-(
    Heb je een zwembandje om op te zitten?
    Héél veel beterschap!
    En... Dankjewel voor de prachtige foto's!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aauw, vallen op je stuitje, dat doet pijn !
    Maar ondanks dat heb je wel weer prachtige voorjaarsfoto's gemaakt.
    Wat een feest om naar te kijken.
    Heel veel sterkte, hopelijk zakt de pijn snel.
    Met warme groet
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap hoor!
    Je het wel mooie plaatjes kunnen maken :0)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Auwww, sterkte hoor! Gelukkig kan je nog wandelen en gewoon genieten van alles wat je ziet en tegenkomt!
    Groet Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je alleen maar plaatjes zou kijken, vermoed je er geen verhaal bij als dit!
    Wat is het prachtig voorjaar. En jij? Beterschap.....niet lekker uit de voeten kunnen is niet leuk.
    Dag, Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie plaatjes, echt genieten van dit weer. Hoop dat je stuitje gauw weg trekt, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach.. sterkte Petra! Wat lijkt me dat vooral lastig, al zijn de plaatjes weer wonderschoon, dat is dan weer wel een aardige bijkomstigheid ;o) Hopelijk ben je snel van je klachten af want staand door het lieve leven gaan lijkt me toch behoorlijk vermoeiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt heel erg niet leuk!!! Misschien moet je toch even naar de dokter, als de pijn niet minder wordt zou je best wat gebroken kunnen hebben. En inderdaad een zwembandje voor het zitten. We leven tenslotte niet meer in de tijd van de Romeinen toen er overal ligbanken waren!
    je foto's zijn wel weer heel mooi!! Wij hebben een eind gefietst gisteren en genoten van net zulke mooie voorjaarsboden, maar het fotograferen daarvan gebeurt dan niet ;-). Dan is het fijn om hier die mooie plaatjes te zien!!
    Beterschap en lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een narigheid. Ja, we vinden alles gewoon tot het ongewoon wordt.
    Hopelijk valt het mee en knap je snel weer op. Het klinkt toch niet echt goed. Maar ondanks dat heb je schitterende foto's gemaakt. Echt lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Auw en dat kan zo zeer doen! Hopelijk ben je er snel vanaf. Je hebt wel prachtige foto's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik spreek uit ervaring en weet dat dat wel een tijdje kan duren. Op een zwembandje zitten? Veel beterschap. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja daar denk je zeker niet bij na het is zo vanzelfsprekend eigenlijk ook wel weer mooi want als je overal bij na moet denken .... je blogje is weer mooi en ik wens je beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel beterschap! Ik geniet ook zo van de ontluikende natuur! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja dat is een pijnpunt en dat kan nog wel even duren vrees ik. Rustig aan!
    Ik heb genoten van je foto's.
    Sterkte en groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeps, dat is niet fijn. Prachtige foto's heb je gemaakt, maar de hele dag lopen???
    Misschien tijdelijk een zwembandje lenen of kopen zodat je weer kunt zitten.
    Zal toch niet gebroken zijn? Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je stuitje! Wat een akelige plek. Ik hoop voor je dat het gauw een beetje beter word. Ondertussen heb je wel een prachtige wandeling gemaakt met heerlijke foto's dank daarvoor. En heel veel beterschap. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aan de foto's is niks te zien van de pijn, zien er prachtig uit! Beterschap! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. auw ja dat doet heel veel pijn,heel veel sterkte met de pijn hoop dat het snel over gaat,de foto,s zijn prachtig,ja de natuur is nu geweldig mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Petra, wat een pech heb je gehad zeg. Ik hoop voor jou dat het heel snel weer helemaal over zal zijn, die pijn. Jaren geleden ook eens van een trap op mijn stuitje gevallen, dus ik weet hoe pijnlijk dat kan zijn.
    Beterschap hoor Petra...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!