Paasgroet...


Dank jullie wel voor alle lieve, begripvolle reacties op mijn vorige blogje.
Fijn dat ik zoveel herkenning lees,
voel ik mij tenminste niet alleen met een mal moederhart ;) 


 Het Paasweekend is begonnen en dat is fijn.


Gisteren bekeek ik 'The Passion', inmiddels een jaarlijkse traditie. 
Elk jaar leer ik weer iets nieuws van het Paasverhaal.
Daarna bekijk ik dan graag nog wat fragmenten van eerdere jaren,
vooral de Haagse versie...die blijft bij mij natuurlijk favoriet!
Wat is het toch handig...dat youtube.
    

Zien jullie het ook buiten?
Het frisse nieuwe groen...


Het gezoem van de eerste insecten...zij lijken er al helemaal klaar voor.

De klok gaat vannacht een uur vooruit...niet vergeten ;)
en dan komen ze er langzaam weer aan...
die heerlijke lange lichte avonden!

#ikheberzinin ;)

Reacties

  1. Fijne Paasdagen!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijk is dat; zodra de zon schijnt zie ik de vlinders weer vliegen! De lente is begonnen!!!
    Fijne Pasen! Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig Pasen en een mooie lente! Ik geniet met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja ik zie het ook de natuur ontwaakt gister al zo'n heerlijk lentezonnetje
    de passion was idd mooi dit jaar Geniet van de kracht van Pasen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne Paasdagen ,Petra, maak er wat gezelligs van
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Paas tafel heb je , heel erg mooi. Fijne paasdagen.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een sfeervolle foto's! Hopelijk laat het zonnetje haarzelf ook wat vaker zien zodat we ook echt van die eerste lente bloemetjes en insecten kunnen gaan genieten. Ik wens je nog een hele fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk, jouw verrukkelijke lente-foto's. En wat een schattig prentje heb je daar staan.
    Fijne dag vandaag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een beetje aan het bijlezen en las jou vorige post. Zo herkenbaar! Mijn dochter ging voor maanden naar Cambodja en Nepal. Poeh dat was lastig! Maar het kwam goed! (Ze heeft er wel een Nepalese vriend aan over gehouden! ;-)) Je lentefoto's zjn prachtig! En The Passion, zo bijzonder! Heb je de Amerikaanse versie ook gezien? Ook bijzonder. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zijn jij foto`s, friss, groen. Ik heb lentekriebels danaar ; ) Een fijne dag, een fijne avound, Meisje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...