Lente!


Jaaa...je voelt 't, je ziet het en je ruikt het...


Yep! ook ondanks het onstuimige weer van de afgelopen dagen


we kunnen (en willen 😉) er niet meer omheen...


het is Lente!

's Morgens vanaf mijn ontbijtplekje schijnt de zon al heerlijk het huis in.


De vroege lentezon die alles een gouden glans geeft,
opstaan is dan zóveel makkelijker!

Deze mooie narcissen bracht zoonlief mee, omdat hij de bloemenman zo fijn geholpen heeft.


We genieten er volop van 😊.

Lentezon vraagt om lentehaakwerkjes.


Hebben jullie het leuke patroon bij Annabel (klik) al gezien?

Voldoende inspiratie toch?...ik ga aan de slag!


Geniet van de dag 💛

Reacties

  1. Inderdaad het hangt in de lucht! De lente! Ik vind jou IKEA kussens zo mooi. Helaas heb ik ze nooit gekocht. Nu spijt van....XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk eens op marktplaats..daar heb ik ze weleens zien langskomen :)

      Verwijderen
  2. Gezellig jouw ontbijthoekje, ja ik ruik de lente ook
    Fijne dag, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk is het nu hè? Slechts een paar zonnestralen hebben we nodig en we zijn overtuigd. Het is lente. Tijd om weer vooral buiten te gaan genieten. Maar buiten is het toch nog wat koud, dus dan maar heerlijk achter het glas. Ik had de eierdopjes van Annabel gezien, wat zijn ze leuk hè?
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja idd erg leuk is Annabel jouw dochter ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa...dat is ze Albértje #trotsemoeder ;)

      Verwijderen
  5. Dat zijn pas zonnige foto's. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk lenteblogje, mooie foto's! En wat een schattige eierdopjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh heerlijk die lente! Ik ga straks lekker van het zonnetje genieten, met een lentehaakwerkje! Mooie bloemen, ik ga de bloemist ook maar eens een handje helpen geloof ik! En wat lief dat je een link naar m'n eierdopjes hebt geplaatst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De lente is goed begonnen, daar word je meteen blij van.
    Wat kwam je zoon met een mooie bos narcissen thuis.
    De eiermandjes van Annabel zijn erg leuk.
    Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi lichtinval heb je aan tafel. Ik kan het ook altijd ruiken als het voorjaar er aan komt. Zoiets zit in de lucht.
    Ik dacht trouwens dat ik je blog al volgde, maar ik merk datik toch veel posts heb gemist. Nu jouw blog toegevoegd aan bloglovin.
    Bedankt voor je lieve reacties altijd op mijn spirituele stukjes. Heel erg leuk om van anderen te horen die er hetzelfde in staan.

    Warme groet
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Dank je wel voor je reactie!

Populaire berichten van deze blog

Jip en Janneke...

Wafeltjes haken...