vrijdag 25 augustus 2017

Roze wat de klok slaat...


Nou zeg...in dit tempo zit ik zo weer aan de updates 馃榿
Gaan die weken nu zo snel of ligt het aan mijn ritme?
Ik weet het niet en het maakt ook eigenlijk niet uit,
in ieder geval heb ik weer iets te melden.


Tijdens onze vakantie in Wales, waar ik z茅ker nog over ga bloggen,
liet ik de haaknaald even voor wat hij was en pakte weer eens de breipennen.


Annabel (klik) had namelijk een overslagvestje gezien in zoet snoepig babyroze!
Zij is niet zo van het breien (des te meer van het haken) 
maar ik vind beiden eigenlijk even leuk.
Nou meis...dat wil ik wel breien hoor.馃槏


Zo gezegd was zeker niet zo gedaan want het patroon
was in het Engels en...op de rondbreinaald.
Toch liet ik mij niet zomaar ontmoedigen en ging dapper met zo'n draad aan de slag.
Eerst dan maar een sok proberen.


Op advies van Stefanie (klik) nam ik 贸贸k mijn oude vertrouwde naalden mee
en daar ben ik de rest van de vakantie wel h茅茅l erg blij mee geweest! 馃槈
Laat ik het zo zeggen...
de rondbreinaald en ik moeten nog vriendjes worden...ooit...misschien...een keer??!!

Lang leve blogland want zelfs met het krakkemikkerige Wifi in Wales
wist ik hier (klik) een ouderwets duidelijk Hollands patroontje te vinden, waarvoor veel dank.

(gebruikt garen: Yarn and Colors Charming, Pastel pink 046)

En dat was heel leuk breien, ik hou van een goed kloppend patroon.

En ach...zo'n ienieminie vestje schiet lekker op


dus al snel had ik een kadootje klaar liggen.

Z贸 heerlijk...


al dat babygefreubel 馃挄

Ik wens jullie een heel gezellig weekend!

14 opmerkingen:

  1. Wat een lief cadeau, mooi werk hoor. Chapaux! Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig. Ik had voor de tweeling zulke vestjes willen breien maar het is niet gelukt. Ik snapte het patroon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heb je dat mooi gemaakt, schattig met die knoopjes, daar zal ze heel veel plezier van hebben.
    Ik ben heel benieuwd naar je Wales verhalen!! Fijn weekend, met lieve groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww!! Ontzettend lief en fantastisch gelukt, chapeau!
    Enneh... ook in mijn beleving gaat het (veel te) snel...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, dat vestje. Zal je dochter blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig lief vestje, je kunt vast niet wachten tot daar een schattig lief meisje in woont. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje, reuze leuk, breien voor je kleinkind :)
    Een rondbreinaald is ook niet mijn beste vriend ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk weer om te lezen en te zien Petra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi vestje. Prachtige kleur. En zo'n omslagvestje is zo handig met kleine kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superschattig :-) Nu gaat dat kleinkind van jou er n贸g schattiger uitzien!
    (Ik zou nog eens wat moeten oefenen met breien....als ik al dat moois zie!)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh zo leuk, ben er heel blij mee!! Knusse foto's heb je gemaakt, roze doet het toch goed h猫 :-) Straks nog een foto met de kleine dame erop, want wat zal het vestje haar schattig staan. Nogmaals dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk die kleine kleertjes te breien zeg en heel erg mooi geworden..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De weken gaan inderdaad snel! Soms wel fijn juist. Maar wat een mooi vestje heb je gemaakt voor de kleine!
    Daar gaat ze vast nog veel plezier aan beleven..

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!