dinsdag 29 november 2016

Koude start...


Eigenlijk...eigenlijk zou ik nu een blogje schrijven over mijn deken.


Jullie weten wel...die cosy blanket met al die draadjes 😉


Want hij is af en ik ben er blij mee.
Blogwaardig zoals ik dat dan noem.


Maar...vanmorgen was het koud...écht koud.
Min 5 graden zei mijn autothermometer.


En ja...daar hou ik van...nou ja, zachtjes uitgesproken dan.
Echt...I love it!!!


Dan móet ik naar buiten.
En met buiten bedoel ik dan de natuur in...zo net buiten de stad.


Hier in Den Haag sta je dan al snel in de duinen...'duinpracht' zou ik het nu liever willen noemen.


Het is dat ik geen kerstkaarten verstuur...


Ik was de enige...ohhh zó heerlijk!!


En daarom nu geen 'dekenblogje' maar een winters herfstblogje.


Zo!...Ik kruip alvast even onder mijn deken, koppie thee erbij...stukje speculaas...


Geniet van de dag!

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's. Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa, heeeerlijk hé! En wat een genot om buiten voor jezelf te hebben, om daarna thuis lekker onder je nieuwe dekentje te kruipen....
    Hmm.....😊 Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk, helemaal alleen. Prachtige foto's van die witte deken... ik hou er ook van.
    Je deken van draadjes laat je vast nog wel een keer zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een plaatjes van foto's, echt prachtig. Die zachte kleuren, zulke mooie tinten! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaah! Wat was/is het prachtig buiten. Genieten! En daarna onder een dekentje met gloeiwangen op de bank. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pracht foto's ja nu mis ik mijn camera die is kaduuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's. De stilte en rust van de natuur vooral met die rijp op de takken en bomen.
    Heel erg mooi.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat was het koud hè, maar levert wel prachtige plaatjes op! Echt op en top winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben blij dat je ons mee laat genieten van je mooie foto's! Je deken loopt niet weg :-))
    Schitterend zeg, jammer dat ik er vandaag niet op uit kon. Heb op het werk regelmatig verlangend naar buiten gekeken...
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om te zien, vooral dat je in ons overvolle land nog ook soms, heel soms, alleen kan zijn en de stilte op kan zoeken.Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goeiemorgen Petra, zo fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zo geniet van het winterse weer, nou ja geniet ik kan wel zeggen dat ik er soms gewoon "ontroerd of geroerd" door ben (raar woord als ik het typ). Prachtig ik kan uren uit mijn slaapkamerraam kijken naar de bevroren sloot hiervoor, de eenden op een kluitje bij mekaar en de witte laag overal. Witte bevroren daken is voor mij wintergevoel. Gister was ik in Bronovo en zat uit het raam te staren, hee zei mij collega zit je te dromen....
    Fijne dag, hugs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en heerlijk om in je eentje van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's.
    Ik geniet ook van dit weer. En ook al wonen we in de randstad er is zoveel moois om je heen. Je moet het alleen wel willen zien, zeg ik dan ook altijd.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zo dat kleine witte laagje over al het groen en takken <3 Ik kan mij goed voorstellen dat je snel naar buiten wilde om dit moois te zien en vast te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!